بلاگ

ترفندهای ست کردن لباس با فرزند

ترفندهای ست کردن لباس با فرزند

یکی از لذت ‌های پدر و مادر شدن، ست کردن لباس ها با بچه‌ ها است. با این کار زیبایی استایل خانوادگی خود را بیشتر می کنید و علاه بر این به ایجاد احساس نزدیکی بیشتر با فرزندتان هم کمک خواهید کرد. این موضوع رابطه شما را از شکل مادر و فرزندی خارج کرده و به رابطه دو دوست هم سن و سال با سلایق مشترک نزدیک می‌ کند. در این مقاله شما را با روش هایی آشنا می کنیم که کمکتان می‌کند ست کردن لباس با فرزندتان و لذت ببرید.

قبل از مطالعه‌ی این مقاله پیشنهاد میکنیم ابتدا مقاله‌ی صفر تا صد ست کردن لباس مادر و فرزندی را مطالعه کنید.

ست کردن جنس لباس ها

یکی از نکاتی که هنگام ست کردن لباس با فرزندتان باید به آن دقت داشته باشید، هماهنگی بین جنس لباس ها است. به طور مثال حتی اگر زیباترین پالتو و بارانی دختر بچه ‌ها را تهیه کنید؛ اما جنسشان با جنس پالتو یا بارانی شما متفاوت باشد، یک جای زیبایی ظاهری ست خانوادگی ‌تان ایراد خواهد داشت. برای مثال نمی‌توانید پالتوی دخترتان را یک پالتوی مخمل مات و مشکی تهیه کنید در حالی که خودتان پالتوی مشکی براق با جنس ساتن می پوشید. این کار عدم هماهنگی و کم شدن زیبایی ست کردن لباس با فرزند را در پی خواهد داشت.

خرید لباس راحتی ست مادر و کوردک

عوض کردن ترکیب لباس ‌ها

یکی دیگر از ترفند هایی که برای ست کردن لباس با فرزند یا صورت خانوادگی می توانید به کار ببرید؛ عوض کردن ترکیب لباس‌ هاست. برای مثال می توانید در مهمانی شومیز زرد و دامن مشکی بپوشید و به دخترتان عکس این ترکیب را بپوشانید؛ یعنی شلوار زرد و شومیز مشکی. پدرها  نیز می توانند از همین ترکیب در مورد پوشیدن پیراهن و شلوارشان استفاده کنند.

اطلاعات بیشتر  نکاتی که برای فروش لباس بچگانه باید به آن توجه کرد

ست کردن لباس متناسب با سن

با توجه به سن فرزندان باید لباس آن ها را انتخاب کنید. نباید او را مجبور کنید بعضی لباس ها که با شرایط سنی او منطبق نمی باشد بپوشد. در این صورت نه تنها کودک شما استایل مناسبی ندارد، بلکه ممکن است مورد تمسخر دیگر کودکان هم سن و سال خود نیز قرار گرفته و روحیه اش به شدت تضعیف شود. از سوی دیگر ظاهر کودک شما با این گونه لباس ها برای بزرگ ترها هم جالب نیست و آنان این استایل نا مناسب را نتیجه ی تصمیم گیری اشتباه والدین کودک می دانند.

ترفندهای ست کردن لباس با فرزند

آماده بخرید

تولید ست ‌های خانوادگی هنوز خیلی در کشورمان جا نیفتاده است؛ اما بازهم برند‌ هایی هستند که بخشی از تولیداتشان را به ست های خانوادگی اختصاص می ‌دهند. کافی است در فروشگاه‌ های آنلاین اینترنتی جست‌ و‌ جو کرده یا سری به فروشگاه‌ های بزرگ بزنید؛ احتمال اینکه بتوانید ست های خانوادگی پیدا کنید؛ چند برابر می شود. تمرکز اصلی ما در فروشگاه اینترنتی توتوکید تولید با کیفیت ترین لباس ها و همچنین ست های مادر و کودک می باشد.

از قبل هماهنگ شوید

بهتر است ست کردن لباس با فرزند تان را به دقیقه آخر موکول نکنید. سعی کنید لباس ‌هایتان را از قبل با هم هماهنگ کنید. گاهی لباس ‌هایی که در ظاهر به نظر می‌ رسد با هم ست اند، وقتی پوشیده می‌ شوند، اصلا زیبا و ست به نظر نمی ‌رسند. به همین خاطر توصیه می کنیم قبل از مهمانی ‌ها حتما عملیات هماهنگی و پوشیدن لباس را انجام دهید تا دقیقه ۹۰ دچار دردسر انتخاب لباس ‌های تازه نشوید.

اطلاعات بیشتر  10 نکته طلایی در خرید لباس‌های دخترانه

تیره پوشی ممنوع

سعی کنید به جای اینکه کودکان را در استایل‌ های بزرگسالان جا دهید؛ خودتان به استایلش نزدیک شوید. برای این کار می‌ توانید سراغ تیشرت و شلوار جین ساده رنگی بروید که مشابه آن را دختر یا پسرتان هم داشته باشد. این کار موجب می ‌شود لباس ‌های تیره نپوشید و به تن فرزندتان نیز چنین لباسی نپوشانید. لباس ‌های تیره با مدل ‌های بزرگسالان انتخاب ‌های چندان مناسبی برای کودکان نیستند.

ترفندهای ست کردن لباس با فرزند

مدل را هماهنگ کنید

یکی از کار‌هایی که در ست کردن لباس با فرزندتان نتیجه چندان جالبی ندارد؛ این است که صرفا رنگ لباس‌ ها مثل هم باشد و مدل ‌ها با هم  فرق داشته باشند. اگر قرار است از رنگ ‌هایی مشابه هم استفاده کنید، بهتر است مدل لباس‌ ها نیز کاملا شبیه به هم باشد. برای مثال وقتی مدل کت تک و دامن چینی برای مهمانی سفارش داده ‌اید؛ از خیاط بخواهید مثل همان مدل را برای دخترتان هم بدوزد. در این شرایط زیبایی شما و فرزندتان بیشتر از هنگامی است که شما کت تک آبی پوشیده باشید و فرزندتان پیراهن یکسره ‌ای به همین رنگ.

اگر مدل هماهنگ نبود…

اگر مدل لباس ‌ها خیلی با هم فرق دارند، لزومی ندارد رنگشان مثل هم باشد در عوض می ‌توانید از رنگ‌ های هم ‌خانواده یا مکمل استفاده کنید. هماهنگی کامل رنگ‌ ها معمولا تنها در صورت یکسان بودن مدل ‌ها جذابیت بیشتری پیدا می ‌کند. رنگ ‌های هماهنگ رنگ ‌هایی اند که در چرخه ی رنگ ‌ها کنار هم قرار دارند. رنگ‌هایی که در این چرخه رو به روی هم هستند، متضاد هم اند. می‌توانید به صورت خانوادگی تناژ‌ های مختلف یک رنگ را بپوشید، یا سراغ رنگ ‌های مکمل و متضاد بروید.

برای مهمانی یا دورهمی های دوستانه، یکی از جذاب ترین کارهایی که می توانید انجام دهید انتخاب ست مادر و کودک می باشد. می توانید به فروشگاه اینترنتی توتوکید سری بزنید و از صدها مدل زیبا و دوست داشتنی ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =