بلاگ

صفر تا صد اصول ست مادر فرزندی

صفر تا صد اصول ست مادر فرزندی

ست مادر فرزندی

ست مادر فرزندی شامل لباس‌هایی است که برای مادر و دختر و پسر تهیه می‌شود. این لباس‌ها برای همه خانواده به یک رنگ مشخص یا با یک هارمونی رنگ است که یک ایده جدید و زیبا برای خانواده‌ها به شمار می‌رود تا از کنار هم بودن خود، یادگاری‌های زیبایی به کمک یک دوربین عکاسی به خاطره‌ها بسپارند. برای ست کردن لباس خود با فرزند دلبندتان باید نکاتی را مدنظر داشته باشید. در ادامه با توتوکید همرا باشید.

چرا ست مادر فرزندی؟

همانطور که می‌دانید کودکی دوران مهمی برای آموزش‌‏های اخلاقی است. با خرید و پوشیدن ست لباس‌های مادر و دختر به کودک خود اهمیت آراستگی ظاهری را آموزش خواهید داد که این امر تاثیر مستقیمی در آینده کودک شما می‌گذارد. البته اگز بخواهیم طوری دیگر نگاه کنیم، پس از دوختن یک لباس شاید مقداری از پارچه شما اضافه بیاید. شما عزیزان می‌توانید در جهت صرفه‌جویی در هزینه‎‌ها، به عنوان یک مادر آراسته و خوش سلیقه یک لباس دخترانه مناسب برای فرزند خود بدوزید.

ست مادر و کودک طرح راه راه کریسمس

ایده‎‌هایی برای داشتن ست مادر فرزندی جذاب

اگر اهل جستجو و تماشای عکس‌ها در شبکه اجتماعی باشید، حتما متوجه شده اید که یکی از ترندهای محبوب این روزها، پوشیدن لباس‌های ست خانوادگی است و اللخصوص این علاقه در بین خانواده‌های جدیدی که به تازگی بچه دار شده‌اند، بیشتر دیده می‌شود. در ادامه ایده‌هایی برای داشتن ست مادر فرزندی جذاب به شما خواهیم گفت:

1_ پیراهن‌‏های رنگارنگ را امتحان کنید

پیراهن‌های راحت و رنگارنگ برای نیمه اول سال گزینه‌های بسیار مناسبی اند. می‌توانید از رنگ‌‏های جذاب و مناسب با پوست خودتان برای ست مادر فرزندی ایده بگیرید. دوخت این پیراهن‌ها بسیار آسان بوده و مرتب کردن آن کاری به مراتب راحت تر خواهد بود.

اطلاعات بیشتر  راه حل برای خرید ارزان اما دارای کیفیت

2_ تیره پوشی ممنوع

سعی کنید به جای اینکه بچه ها را در استایل برگسالان جا دهید؛ خودتان به استایل او نزدیک شوید. منظور این نیست که تیشرتی کودکانه بپوشید، بلکه می‌توانید سراغ تیشرت و شلوارهای جین ساده رنگی بروید که مشابه آن را دختر یا پسرتان نیز دارد. این کار باعث می‌شود از پوشیدن لباس‌های تیه دور شده و به تن فرزندتان هم چنین لباسی نپوشانید. لباس‌های تیره با مدل‌های بزرگسالان انتخاب چندان مناسبی برای کودکان نیستند.

ست مادر و کودک طرح راه راه کریسمس

3_ ست و طرح‌های مناسب

ممکن است در بازار با لباس‌ها و تیشرت‌هایی مواجه شوید که بسیار جذاب و مدرن بوده و قابلیت ست مادر فرزندی را دارند، اما شاید لازم باشد برای شلوار‌ها کمی خلاقیت به خرج داده و از قانون رنگ‏‌ها برای پیدا کردن نمونه مناسب آن کمک بگیرید. با رعایت این نکات روزگار خوش کودکی و نوجوانی فرزندتان را به طرز زیبایی پشت سر گذاشته و از این روزها بهترین خاطره را خواهید ساخت.

4_ تیشرت و شلوار رنگی

با توجه به محدودیت‏‌های موجود در کشورمان، این انتخاب بیشتر برای منزل مناسب است. تیشرت‌های ساده با شلوار رنگی و یا تیشرت و شلوارهایی با طرح‌های یکسان برای ست مادر فرزندی به راحتی هرچه تمام قابل استفاده هستند و زیبایی خاصی را با خود به همراه دارند.

5_ ست کردن جنس لباس با هم

یکی از نکات مهمی که هنگام ست مادر فرزندی باید به آن دقت داشته باشید، هماهنگی بین جنس لباس‌ها است. بطور مثال اگر زیباترین پالتو و بارانی دختر بچه‌ها را تهیه کنید؛ اما جنسشان با جنس بارانی یا پالتو شما متفاوت باشد، یک جای زیبایی ظاهری ست خانوادگی‌تان ایراد دارد. مثلا نمی‌توانید پالتوی دخترتان را یک پالتوی مخمل مشکی مات تهیه کنید؛ اما خودتان پالتوی مشکی براق تهیه شده از ساتن بپوشید. این کار باعث عدم هماهنگی و کم شدن زیبایی لباس‌هایتان خواهد شد.

اطلاعات بیشتر  5 روش برای جلوگیری از رنگ دادن لباس‌ها

اصول طراحی و دوخت ست مادر فرزندی

حالا که تصمیم دارید برای خود و فرزندتان یک ست مناسب تهیه کنید، باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

  • در اولین مرحله جنس و طرح پارچه خود را طوری انتخاب کنید که متناسب با فرزندتان هم باشد. پارچه‏‌های کار شده سنگین انتخاب خوبی برای دوخت ست مادر و دختری نخواهند بود. سعی کنید از نمونه‏‌های ساده و در عین حال شیک استفاده کنید که قابل پوشیدن هم باشند.
  • حتما طرح و رنگ پارچه با سن کودک شما هم‌خوانی داشته و مناسب او باشد. طرح‌‏های سنگین و درشت نمونه‏‌های نامناسبی برای ست مادر فرزندی هستند. البته بجز مراسم‌های تولد، نباید‌ از طرح‌‏های بچگانه برای دوخت ست مادر فرزندی بهره بگیرید.
  • از آنجایی که جنس پارچه اهمیت بالایی در ست مادر و دختر دارد. پارچه را طوری انتخاب کنید که متناسب با فرزند شما و سن او باشد. اگر نوعی پارچه انتخاب کرده‏‌اید که خیلی کار شده و زنانه است، می‌توانید از همان رنگ پارچه ساده‌‏ای را برای فرزندتان لباس ست بدوزید.

ست مادر و کودک طرح راه راه کریسمس

جمع بندی

با خرید ست‌های مادر فرزندی خاطره خوشی را برای خود و فرزند دلبندتان فراهم کنید. شما عزیزان می‌توانید این ست‌های هیجان انگیز را با زیباترین طرح‌ها و بهترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی توتوکید خریداری نمایید.

در نهایت اگر قصد خرید لباس ست مادر و کودک را دارید بهتر است از طریق لینک به بخش ست مادر و کودک بروید و طرح و لباس مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید تا در سریع ترین حالت برای شما ارسال شوند، در صورت داشتن هر گونه سوال و یا ایرادی با پشتیبان های سایت تماس بگیرید.

در نهایت اگر میخواهید لباسی که میخرید شما را خوشتیپ نشان دهد بهتر است مقاله‌ی اصول خوش تیپ بودن را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =