کودکانه

مدل لباس پسرانه برای بازی های تابستانی

مدل لباس پسرانه برای بازی های تابستانی

مادران با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا به فکر تهیه مناسب‌ترین و بهترین لباس‌ها برای فرزند پسر خود هستند. انتخاب بهترین مدل لباس پسرانه برای بازی های تابستانی بسیار اهمیت دارد. چرا که تابستان فصلی است که بچه‌ها با بازی کردن، جنب‌وجوش و فعالیت بیشتری دارند. بر همین اساس باید لباسی بر تن داشته باشند که جلوی بازی و فعالیت آن‌ها را نگیرد؛ در عین حال اذیت و دچار حساسیت پوستی نشوند.

خنکی، راحتی، نرمی، سادگی و داشتن رنگ مناسب از جمله ویژگی‌های مهمی است که باید در مدل لباس پسرانه برای بازی های تابستانی به آن توجه داشته باشید. همچنین می‌توانید ست مادر و پسر جذابی بزنید و از تابستان لذت ببرید.

ویژگی های لباس پسرانه برای بازی های تابستانی

پسر بچه‌ها، بسیار بازیگوش هستند و بازی‌های پسرانه به شکلی است که در آن بسیار بالا و پایین می‌پرند. با توجه به این موضوع باید لباسی برای آن‌ها تهیه کنید که بتوانند آزادانه حرکت کنند و در گرمای تابستان اذیت نشوند. لمدل لباس پسرانه برای بازی های تابستانی باید چندین ویژگی داشته باشد:

نخی‌ و خنک بودن

لباس‌هایی که با الیاف طبیعی مانند نخ یا پنبه تولید می‌شوند، انتخاب بسیار مناسبی برای تابستان و بازی‌ کردن هستند. لباس‌های نخی این مزیت را دارند که به راحتی هوا را از خود عبور می‌دهند. بنابراین بدن در آن احساس خنکی می‌کند.

ساده بودن لباس

مدل لباس پسرانه برای بازی های تابستانی باید ساده باشد. هر اندازه لباس ساده‌تر باشد، کودک هنگام بازی در آن احساس راحتی بیشتری می‌کند. لباسی را انتخاب کنید که آیتم یا بخش‌های اضافی مانند جیب‌های زیاد یا دکمه و زیپ زیادی نداشته باشد.

داشتن رنگ روشن

لباس‌های رنگ روشن، برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند. رنگ‌های روشن میزان کمتری از نور آفتاب را جذب می‌کنند و بدن در آن خیلی زود داغ نخواهد شد. بر همین اساس انتخاب رنگ‌های شاد و روشن از این نظر برای فصل‌های گرم بسیار مناسب هستند. علاوه بر این موضوع، خرید لباس‌های تیره به خصوص مشکی برای کودکان به هیچ عنوان مناسب نیست. چرا که رنگ تیره در روحیه کودکان تاثیر می‌گذارد و مناسب بازی و دنیای رنگارنگ آنان نیست.

اطلاعات بیشتر  7 نکته مهم برای خرید پوشاک بچه گانه که نمی دانید!

البته بهتر است به سراغ رنگ‌های روشنی که گرما را جذب نمی‌کنند، بروید. به طور مثال لباس سفید پسرانه نازک، انتخاب درستی نیست؛ زیرا بیش از اندازه پرتوهای خورشید را از خود عبور می‌دهد. شما می‌توانید به سراغ رنگ‌های روشنی بروید که نه گرما را به خود جذب ‌کند و در عین حال نور خورشید را هم بیش از اندازه از خودشان رد نکنند.

 

داشتن سایز مناسب

لباس باید طوری باشد که کودک در آن احساس راحتی داشته باشد. در انتخاب لباس به سایز کودک یا نوجوان خود توجه کنید؛ لباس تنگ یا بسیار گشاد برای او خریداری نکنید. در صورتی‌که لباس نامناسب یعنی خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد مانع بازی و فعالیت‌های بچه خواهد شد.

لطیف بودن پارچه لباس

توجه به جنس و کیفیت هم در مدل لباس پسرانه برای بازی های تابستانی بسیار اهمیت دارد. جنس لباس نباید به‌گونه‌ای باشد که باعث ایجاد حساسیت در پوست لطیف کودکان شود. بنابراین به کیفیت و لطافت لباس توجه کنید تا کودکتان دچار حساسیت پوستی، التهاب یا خارش نشود. لباس‌های با جنس تریکو می‌تواند بهترین گزینه باشد.

انواع مدل های لباس پسرانه برای بازی های تابستانی

مدل‌های لباس‌ تابستانی برای پسران بسیار متنوع است. شما می‌توانید این لباس‌ها را بر تن کودک یا نوجوان خود کنید تا بتواند از بازی کردن لذت ببرد. مدل لباس پسرانه برای بازی های تابستانی انواع مختلفی دارد:

لباس ورزشی

لباس ورزشی انتخاب بسیار خوبی برای مدل لباس پسرانه برای بازی های تابستانی می‌تواند باشد. در صورتی‌که پسر شما برای مدتی طولانی می‌خواهد بازی و ورزش کند، بهتر است برای او لباس ورزشی پسرانه بخرید. لباس‌های ورزشی از الیاف مصنوعی تولید می‌شوند؛ این الیاف علاوه بر قابلیت تنفس، عرق را به خود جذب نکرده و سریع خشک می‌شوند.

اطلاعات بیشتر  بهترین پارچه لباس کودک در بهار و تابستان

تیشرت و شلوارک

تیشرت و شلوارک تابستانی پسرانه انتخاب خوبی برای تابستان و بازی کردن به شمار می‌رود. این مدل لباس کارایی بالایی دارد و به دلیل دارا بودن قابلیت گردش هوای بالا، بدن کودک خنک نگه داشته می‌شود. شلوارک بچه‌گانه کوتاه است و قد آن تا حدود زانو می‌آید. تیشرت و شلوارک خنک‌تر بوده و کودک کمتر دچار گرمازدگی می‌شود. تیشرت و شلوارک‌های تابستانی در مدل‌های زیادی به بازار عرضه شده‌اند.

ست شورتک و تاپ یا آستین حلقه ای

ست شورتک و تاپ می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای فصل تابستان و بازی‌های کودکانه در تابستان باشد. اگر محیط بازی، یک پارک کف پوش شده باشد، شورتک و تاپ انتخاب خوبی برای بازی خواهد بود. البته زدن کرم ضد آفتاب را برای محافظت از پوست کودک نباید فراموش کرد.

تیشرت و شلوار

تیشرت و شلوار هم انتخاب خوبی می‌تواند برای تابستان و بازی کردن کودک و نوجوان باشد. این مدل لباس پسرانه برای بازی های تابستانی باعث می‌شود که بدن فرزند شما زیر آفتاب نسوزد.

شلوار و لباس آستین بلند

شلوار و لباس آستین بلند اگر جنس نخی و خنک داشته باشد انتخاب خوبی خواهد بود. در صورتی که پسر شما می‌خواهد در مکانی بازی کند که خاکی، سنگلاخی یا چمن‌های بلند دارد؛ بهتر است مدلی را انتخاب کنید که تمام بدن او را به خوبی بپوشاند. چرا که این امکان وجود دارد که کودک زمین بخورد و بدن او زخمی شود. بنابراین از پوست، در برابر آسیب ناشی از زمین خوردن و ایجاد خراشیدگی تا حدودی محفاظت می‌شود. همچنین کودک در برابر نور آفتاب، گزیدگی‌های ناشی از نیش حشرات و زبری برگ گیاهان در امان است.

کلاه کپ

کلاه کپ می‌تواند از پوست صورت کودک در برابر آفتاب محافظت کند. در انتخاب کلاه باید به سایز، قابلیت تغییر سایز و داشتن نقاب بزرگتر توجه داشته باشید.

بهترین مدل لباس پسرانه برای بازی های تابستانی را از ما بخواهید

پسر بچه‌ها در فصل تابستان به انواع بازی‌های تابستانی می‌پردازند. والدین دوست دارند که با انتخاب مناسب لباس، فرزندشان از بازی کردن در این فصل گرم لذت ببرد. برای انتخاب و خرید مدل لباس پسرانه برای بازی های تابستانی باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشت.

شما باید لباسی انتخاب کنید که هم سلامت کودک و نوجوان شما را حفظ ‌کند و هم برای بازی‌های تابستانی مناسب باشد. مدل‌های مختلفی از جمله تیشرت شلوار، تیشرت شلوارک، ست شرتک و تاپ و لباس ست ورزشی برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند. در خرید این مدل لباس‌ها باید به مواردی همچون خنکی، داشتن رنگ روشن، ساده بودن، لطافت پارچه و سایز مناسب آن توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پانزده =