بلاگ, آموزش, کودکانه

بهترین پارچه لباس کودک در بهار و تابستان

بهترین پارچه لباس کودک برای فصل بهار و تابستان

مقدمه

انتخاب درست جنس پارچه و لباس کودک در فصول بهار و تابستان اهمیت بسیار زیادی دارد. به دلیل گرما، پوست حساس کودکان نیاز به مراقبت دارد. انتخاب نکردن بهترین پارچه لباس کودک باعث برزو حساسیت های شدید پوستی، گرما زدگی، آفتاب سوختگی، تاول و التهابات شدید در پوست لطیف و حساس کودکان می شود. به همین دلیل والدین دغدغه زیادی برای انتخاب بهترین پارچه برای لباس کودک خود دارند. در این مطلب بهترین پارچه های مناسب برای کودکان در فصل بهار و تابستان را معرفی میکنیم. همچنین معایب و ضرر های پارچه های بی کیفیت برای کودک و در انتها بهترین راه حل خرید بهترین پارچه و لباس برای کودک را معرفی می کنیم تا دیگر نگران زیبایی و سلامت لباس های فرزند دلبندتان نباشید.

بهترین پارچه لباس کودک برای فصل بهار و تابستان

نکات کلیدی در انتخاب بهترین پارچه لباس کودک در بهار و تابستان

برای انتخاب بهترین پارچه برای لباس نوزاد و کودکان باید یک سری نکات کلیدی و مهم را مورد توجه خود قرار دهید تا بتوانید علاوه بر حفظ سلامت کودک خود، زیبایی و ظاهر مرتب و شیک او را حفظ کنید. در ادامه مطلب برخی نکات مهم و کلیدی برای انتخاب بهترین پارچه لباس کودک را بیان می کنیم.

  1. یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب بهترین پارچه برای لباس کودک این است که پارچه و لباسی انتخاب کنید که زمخت و کلفت نباشد. مخصوصا در نوزازدان در نواحی مانند اطراف بند ناف و زیر بغل یا کشاله ران، باید دقت کنید تا لباس تحریک کننده پوست و زمخت نباشد تا باعث سوختگی و اذیت شدن نوزاد نشود.
  2. از انتخاب و خرید پارچه ها یا لباس های کشی و جذب اجتناب کنید. زیرا اجازه تنفس را به پوست حساس کودکان نمی دهد.
  3. لباس های کودک به دلیل شستشوی زیاد، باعث جنس لطیف ولی مقاومی داشته باشند تا با شستشو آسیب نبینند.
  4. بهترین پارچه لباس کودک در برابر بازی و حرکات زیاد او نباید دچار فرسودگی و سایش شود.
  5. هنگام خرید بهترین پارچه برای لباس کودک دقت کنید که جنس پارچه مصنوعی نباشد. پارچه های مصنوعی ابتدا نرم و زیبا به نظر میرسند ولی با یک بار شستشو خشک و زمخت می شوند. همچنین لکه های ایجاد شده روی آن ها به راحتی پاک نمی شود.

بهترین پارچه لباس کودک چه ویژگی هایی دارد؟

والدین دغدغه مند همیشه نگران سلامتی کودک خود هستند. برای دوخت هر مدل لباس بچه گانه از راحتی تا مجلسی باید بهترین پارچه ها را انتخاب کنید. بهترین پارچه برای لباس کودک ویژگی هایی دارد که با پارچه های لباس بزرگسالان متفاوت هستند. اولین ویژگی برای دوخت بهترین لباس با پارچه با کیفیت برای کودک لطافت و نرمی ان است. همچنین هر چه سن کودک کم تر است باید جنس پارچه انتخاب شده ضد حساسیت باشد. راحتی نیز یکی از شروط مهم برای دوخت لباس های مناسب برای بچه ها است. برای کودکانی که راهمی رن=وند و بازی می کنند، راحتی در جنب و جوش و حرکت نیز باید برای انتخاب بهترین پارچه لباس کودک در نظر گرفته شود. لباس کودک باید در فصول بهار و تابستان قابلیت عبور جریان هوا را نیز داشته باشد تا برای سلامتی کودک خطری ایجاد نکند. در ادامه مطلب چند نمونه از انواع پارچه لباس بچه گانه مناسب برای فصول بهار و تابستان را معرفی می کنیم.

اطلاعات بیشتر  ترفندهای ست کردن لباس با فرزند

بهترین پارچه لباس کودک برای فصل بهار و تابستان

معرفی انواع بهترین پارچه لباس کودک

پارچه های مناسب برای کودکان در فصل های گرم سال باید خنک، راحت، قابل شستشو و زیبا باشند. این پارچه ها را در ادامه مطلب بیان می کنیم.

  • پارچه پنبه ای

جنس پارچه های پنبه ای بسیار خنک و راحت هستند. از پارچه های پنبه ای در طراحی و دوخت لباس کودک استفاده های زیادی می شود. همچنین رنگ بندی متنوعی دارد و برای فصل های بهار و تابستان بسیار مناسب هستند.

  • پارچه لینن

لینن به دلیل کیفیت، راحتی و خنکی برای تمامی سنین استفاده می شود. علاوه بر بزگسالان کودکان نیز می توانند لباسی با پارچه لینن تن کنند و از راحتی آن لذت ببرند. بهترین ویژگی این پارچه بعد از راحتی و سبک بودن، تنوع در رنگ بندی آن است که برای طراحی و دوخت لباس کودکانه در فصول گرم سال بسیار کاربرد دارد.

  • پارچه تریکو

پارچه های تریکو نیز از انواع بهترین پارچه لباس بچه گانه هستند و بافتی محکم با الیافی نازک دارند. این پارچه ها نیز در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار وجود دارند.

  • پارچه نخی

به جرات می توان گفت بهترین انتخاب برای پارچه مناسب برای کودکان، پارچه های نخی هستند. این جنس پارچه طبیعی، سبک و خنک است و برای فصول گرم سال هنگام بازیف خواب، مسافرت و … انتخابی عالی به شمار می آید. همچنین تنوع بالایی در رنگ بندی و طرح دارند که می توانند انتخابی جذاب و راحت برای لباس کودک باشند.

  • پارچه کتان

یکی دیگر از انواع بهترین پارچه لباس کودک پارچه های کتان هستند که تنفس پذیر و خنک می باشند. پارچه های کتان برای دوخت و خرید لباس بیرونی و مهمانی کودک انتخابی خوب هستند و تنوع رنگی بالایی نیز دارند.

  • چیت

پارچه چیت نیز یکی از پارچه ها نخی لباس کودک است که در تراکم های متفاوتی تولید می شود. از نوع نازک تا خیلی ضخیم آن استفاده های زیادی می شود. از پارچه های چیت برای دوخت لباس کودک خنک در بهار و تابستان استفاده می شود. همچنین این پارچه کاربرد های دیگری مانند دوخت قنداق، آروغ گیر، پوشک پارچه ای، آستر لباس کودک، پتو و … دارد.

  • پارچه وال

یکی دیگر از مدل های بهترین پارچه لباس کودک پارچه وال است که شباهت زیادی به پارچه های نخ پنبه نیز دارد. این جنس پارچه نسبت به نخ پنبه کمی ترد، شفاف تر و نازک تر است. با استفاده از این پارچه می توانید لباس های کودک خانگی را دوخته یا دامن، شلوار، تاپ و … را نیز دوخته یا بخرید. پارچه های جنس وال نازک و سبک هستند. همچنین دوام بالایی نیز دارند و برای استفاده روزمره کودک مناسب هستند.

  • پارچه نخ پنبه

یکی دیگر از بهترین پارچه ها برای لباس کودک، پارچه نخ پنبه است. این پارچه ها امروزه طرفداران زیادی دارند و برای دوخت لباس بزرگسالان نیز به کار می روند. پارچه های نخ پنبه ای بسیار خنک، سبک، تنفس پذیر و راحت هستند. همچنین ضد حساسیت بوده و برای پوست لطیف کودک آسیبی ایجاد نمی کنند. به همین دلیل اکثر تولیدی های معتبر از این پارچه برای دوخت لباس کودک استفاده می کنند.

یکی از نکات مهم در انتخاب بهترین پارچه لباس کودک این است که از رنگ های شاد و طرح های جذاب برای کودکان استفاده کنید. زیرا هم باعث افزایش روحیه مثبت و سرزندگی در کودک می شوند و هم برای کودکانی که در لباس پوشیدن والدین خود را اذیت می کنند، جذاب تر هستند. اگر شما نیز جزو آن دسته از والدینی هستید که با لباس پوشیدن کودک خود مشکل دارید و لجبازی او هنگام پوشیدن لباس را بیش از حد می دانید، می توانید با مطالعه نکاتی که در مطلب 8 راه حل برای رفع مشکل لباس پوشیدن بچه ها بهترین نکات و روش های برخورد با کودک در این مواقع را بیاموزید و دیگر نگران این مشکل نباشید.

اطلاعات بیشتر  نحوه شستن لباس کودکان

بهترین پارچه لباس کودک برای فصل بهار و تابستان

معایب استفاده از پارچه های نا مناسب برای کودک

بسیاری از والدین و فروشگاه ها، به صورت نا آگاهانه لباس های کودک را با جنس های بی کیفیت و نا مناسب تهیه می کنند و از ضرر های آن برای کودک اطلاعاتی ندارند. بهتر است بدانید که پارچه نا مناسب در لباس کودک می تواند آسیب های فراوانی به سلامت او بزند. برخی از ضرر ها و معایب استفاده نکردن از بهترین پارچه لباس کودک شامل موارد زیر هستند.

  • ایجاد حساسیت های پوستی
  • ایجاد قرمزی و التهاب
  • گرما زدگی
  • خارش و سوزش
  • عدم راحتی در حرکت و بازی
  • عدم راحتی در هنگام خواب
  • از بین بردن علاقه کودک به لباس پوشیدن

پس بهتر است که با در نظر گرفتن این آسیب ها و لطافت پوست کودک خود لباس هایی برای او خریداری کنید که راحتی و سلامتی کودک شما را تضمین کنند و دوام بالایی نیز داشته باشند. رعایت این نکات در لباس های خانگی کودک در فصول بهار و تابستان بسیار حائز اهمیت است. حال برای والدین دغدغه مند سوال پیش می آید که چگونه و از کجا بهترین پارچه لباس کودک خود را تهیه کنم و لباس با کیفیت و سالم با قیمت ارزان را از چه فروشگاهی تهیه کنم. در ادامه مطلب بهترین راه حل برای خرید هترین پارچه لباس کودک را معرفی می کنیم تا دیگر نگران سلامتی و صرف هزینه های گزاف برای پارچه ها و لباس های بی کیفیت کودک نباشید.

بهترین پارچه لباس کودک برای فصل بهار و تابستان

بهترین راه حل خرید لباس کودک با کیفیت ولی ارزان

بهترین راه حل برای رهایی از دغدغه حفظ سلامتی کودک ر کنار صرف هزینه کم و مناسب، خرید لباس کودک از فروشگاه هایی است که بهترین پارچه های مناسب و راحت را برای دوخت لباس های خود در نظر می گیرند.

معتبر ترین فروشگاه اینترنتی لباس کودک در ایران، مجموعه بزرگ توتوکید است که برای دوخت لباس های خود، بهترین پارچه ها را زیر نظر بهترین کارشناسان از نظر کیفیت، راحتی و سلامت در نظر می گیرد. همچنین لباس های کودک فروشگاه توتوکید در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا برای کودکان تولید می شود و باعث افزایش روحیه و سرزندگی در ان ها می شود. لباس های تولید شده در این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای بازی، خواب، مسافرت، دورهمی های خانوادگی و دوستانه و … بسیار مناسب هستند. لباس های تولید شده در مجموعه توتوکید از جنس نخ پنبه خنک، سبک و راحت هستند که برای سلامتی پوست حساس کودکان هیچ گونه ضرری ندارند. همچنین در این مجموعه به دلیل تولید و عرضه مستقیم و حذف واسطه ها، لباس ها با مناسب ترین قیمت عرضه می شوند.

برای مشاهده، خرید و اطلاع از قیمت با کیفیت ترین و زیبا ترین لباس های کودک موجود در ایران می توانید به صفحه فروشگاه توتوکید مراجعه کنید و همراه با کودک خود بهترین طرح را طبق سلیقه خود انتخاب کنید.

بهترین پارچه لباس کودک برای فصل بهار و تابستان

جمع بندی

انتخاب بهترین پارچه لباس کودک در فصل های بهار و تابستان همیشه دغدغه والدین بوده است. زیرا رابطه مستقیمی با سلامتی کودک و راحتی او دارد. در این مطلب بهترین پارچه ها را برای دوخت یا خرید لباس کودک مناسب معرفی کردیم تا بتوانید با خیالی راحت انتخابی درست تر و راحت تر داشته باشید. فراموش نکنید که بهترین راه حل خرید لباس از فروشگاه های معتبری مانند توتوکید است که با ارائه بهترین لباس های کودک توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را در تمامی سال های فعالیت خود به دست بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − چهار =