دنیای مد

روان‌شناسی رنگ لباس کودکان

روان‌شناسی رنگ لباس کودکان

روان‌شناسی رنگ لباس کودکان

قطعاً هر مادری متوجه شده که کودکش به یک رنگ خاصی علاقه دارد. برای مثال رنگ اسباب بازی موردعلاقه، رنگ لباس کودکانه‌ای که هنگام پوشیدن آن خوشحالش می‌کند و رنگی که وقتی اطرافش می بیند آرام می‌شود. در حقیقت برای همه کودکان ارتباط با رنگ‌ها و استفاده از تنوع آنها امری طبیعی و جذاب است. حتی نوزادی که تازه به دنیا می‌آید با دیدن رنگ‌های خاص، هیجان و شادی بیشتری نشان می‌دهد.

در دوران کودکی با شناخت بیشتر محیط، رنگ‌های خاصی را انتخاب می‌کنیم. رنگ‌ها تاثیری عمیق‌تر از آنچه فکر می‌کنیم در زندگی کودکان می‌گذارند. اما آیا ممکن است دلایلی وجود داشته باشد که شخصیت کودک شما باتوجه به رنگ دلخواهش رقم بخورد؟

روان‌شناسی رنگ‌ها

رنگ‌ها در ابعاد گسترده می‌توانند جنبه‌های پنهانی شخصیت کودکان را نشان دهند. مطالعات اخیر در زمینه روان‌شناسی رنگ‌ها نشان داده است که تمایل به هر کدام از رنگ‌ها می‌تواند گویای ابعاد شخصیتی خاصی در کودک شما باشد که به راحتی می‌توان از آن در شناخت شخصیت او استفاده کرد. در ادامه می‌خواهیم شما را با روانشناسی رنگ‌ها و تاثیر آن‌ها بر ابعاد شخصیتی کودکان آشنا کنیم.

ست تیشرت شلوار طرح مینی میکی

روان‌شناسی رنگ سفید

همانطور که هرکسی حدس می‌زند، سفید در واقع نشان دهنده آرامش و سادگی است. بنابراین شاید مادران کمی باشند که بگویند کودک من رنگ سفید را دوست دارد. کودکانی که به طور کلی رنگ سفید را دوست دارند در آینده زندگی آرامی دارند و دوست ندارند در افراط زندگی کنند. همچنین آن‌ها عاشق انجام کارهای خوب هستند. از طرفی دیگر رنگ سفید نشان‌دهنده بی‌گناهی و خلوص است. کودکانی که لباس سفید می‌پوشند اغلب نمایانگر پاکیزگی، آزادی ذهن و تفکر خلاق هستند. این رنگ نشان دهنده احساسات آرام روانی، جسمی و صداقت می‌باشد.

روان‌شناسی رنگ زرد

کودکانی که رنگ زرد را دوست دارند به عنوان نوزادانی که عاشق صحبت هستند شناخته می‌شوند. اگر کودک شما زود شروع به صحبت می‌کند، ممکن است ببینید که به رنگ زرد علاقه دارد. علاوه بر این، این قدرت ارتباطی ممکن است بیانگر این موضوع باشد که وی در آینده روابط خوبی با مردم خواهد داشت. نوزادان زرد دوست، عاشق بازی در پارک، آفتاب گرفتن و قرار گرفتن در موقعیت‌های اجتماعی هستند. رنگ زرد که نمایانگر خورشید است حس گرما و انرژی را با خود به همراه دارد. کودکانی که سرشار از انرژی هستند و در هر جمعی با درخششی خورشیدوار با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند و شادی می‌آفرینند، عاشق رنگ زرد و طلایی هستند.

اطلاعات بیشتر  رنگ و مد و فشن سال 2024

روان‌شناسی رنگ نارنجی

اگر کودک شما علاقه زیادی به پرتقال دارد، مطمئن باشید که او بهترین دوست شما خواهد بود. نوزادانی که رنگ نارنجی را دوست دارند، دوستان بسیار خوبی هستند. به راحتی می‌توانیم بگوییم که او به هر شخصی اعتماد نخواهد کرد، اما به افراد مناسب اعتماد خواهد کرد. آن‌ها افرادی هماهنگ و قابل درک اند که عصبانیت خود را فریاد نمی‌زنند. کودکانی که شخصیت گرم و پذیرایی دارند، عاشق رنگ نارنجی هستند. این‌گونه کودکان به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را جذب خود می‌کنند. آنها افرادی اند که شادی درونی دارند و مشکلات بیرونی بر روحیه آن‌ها کمتر تاثیر می‌گذارد.

ست تاپ شلوارک طرح پونی

روان‌شناسی رنگ صورتی

اگر شما یک کودک عاشق رنگ صورتی دارید، می‌توانید مفید بودن او را مشاهده کنید. می‌توان گفت که او زندگی متواضعانه و مسئولیت پذیری را دنبال خواهد کرد. احساس خجالت و خجالتی بودن عاشقان رنگ صورتی شتر از سایر دوستداران رنگ است.

روان‌شناسی رنگ قرمز

رنگ قرمز همان طور که همیشه مورد توجه افراد خاص بوده است، نشان از هیجان و برونگرا بودن افراد می‌باشد. شاد، هیجان زده و فعال! این کلمات، کودکانی را توصیف می‌کند که عاشق رنگ قرمز هستند. در واقع شما کودکی دارید که از قبل می‌داند چگونه از زندگی لذت ببرد و این در طول زندگی او ادامه خواهد یافت. می‌توان گفت که آن‌ها از مسافرت، ملاقات با افراد جدید و رقص و آواز لذت می‌برند.

روان‌شناسی رنگ سبز

رنگ سبز رنگ طبیعت و تازگی است. شما کودکی دارید که می‌تواند با هر محیطی سازگار شود و مردم را دوست داشته باشد. هرچه کودک شما رشد می‌کند، خواهید فهمید که او شوخ طبع بوده و دوست دارد مردم را تشویق کند. آن‌ها می‌توانند کمی بی حوصله باشند. کودکانی که شخصیتی حساس و آرامی دارند بیشتر از رنگ سبز استفاده می‌کنند . این بچه‌ها عاشق کمک کردن به دیگران اند و دوست دارند عشق پاک و خالصانه خود را به دوستان خودشان ابراز کنند.

اطلاعات بیشتر  شلوار اسلش یعنی چه؟(شلوار اسلش چیست؟)

روان‌شناسی رنگ آبی

رنگ آبی آسمان بیکرانی که هر روزه روبروی ماست، همواره آرامش را در وجودمان به تصویر می‌کشد. کودکانی که آرام و با اعتماد به نفس هستند، رنگ آبی را بیشتر از بقیه دوست دارند. از مهمترین ویژگی افرادی که رنگ آبی را دوست دارند وفاداری آنهاست. آنها کودکانی هستند که انتقال عاطفی‌شان بسیار سریع است. بین خنده و گریه آنان گاهی اوقات کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. بنابراین به عنوان مادر و پدرش، بعضی اوقات ممکن است درک احساس او دشوار باشد. می‌توان گفت که آنها افراد سخاوتمند و دوست داشتنی خواهند بود. همچنین آنها در موقعیت‌های اجتماعی افراد محبوبی خواهند بود. آبی از محبوب ترین رنگ‌ها برای ترکیب با رنگ سیاه است.

روان‌شناسی رنگ بنفش

کودکانی که آرام و مهربان، خلاق و با بصیرت هستند عاشق رنگ بنفش هستند. این کودکان از حس ششم بیشتری نسبت به افراد عادی برخوردارند و در حل مسائل، متفاوت از دیگران فکر و رفتار می‌کنند. آینده نگری و تشخیص اتفاقات پیشرو از ویژگی‌های این گونه افراد است. اگر کودکی دارید که رنگ بنفش را دوست دارد، می‌توان گفت که روزهای شما ثبات رفتاری خاصی ندارد. بعضی روزها او می تواند بسیار خوشحال باشد و همینطور بعضی روزها می‌تواند بسیار ناخوشایند باشد. آنها اغلب دچار تغییر احساسات می‌شوند.

ست تاپ شلوارک طرح پونی

جمع بندی

دنیای پر رمز و راز رنگ‌ها وسعتی پایان ناپذیر دارد. بررسی ویژگی‌های شخصیتی با استفاده از رنگ‌ها می‌تواند از مهمترین تحقیقات در زمینه شناخت واقعیت‌های درونی رنگ‌ها باشد. بنابراین برای اصول خرید انواع لباس‌ کودکانه باید به سلیقه کودک خود توجه داشته باشید. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی توتوکید از بیش از صد مدل لباس راحتی کودکانه دیدن فرمایید و خریدی مطمئن داشته باشید.

در نهایت اگر قصد خرید لباس راحتی زنانه را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از فروشگاه توتوکید میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پانزده =