کودکانه

اصولی برای خرید لباس کودکان

اصولی برای خرید لباس کودکان

انتخاب و خرید لباس کودکان

برای انتخاب و خرید لباس کودکان باید دقت و آگاهی کافی داشته باشید، انتخاب رنگ‌های شاد، لباس‌هایی با جنس مناسب و نحوه ست کردن پوشاک در فصل‌های مختلف از مهمترین نکاتی است که باید والدین به آن ها توجه داشته باشند. برای خرید لباس کودکان، راحتی و کاربردی بودن لباس نیز باید مد نظر قرار گیرد و علاوه بر این موارد، قیمت مقرون به صرفه نیز بسیار مهم می‌باشد.

1_ انتخاب و خرید لباس کودکان با پارچه‌های نرم

راحتی در لباسی که به تن داریم برای همه افراد مسئله مهمی است و چه بسا کودکانی که به دلیل فعالیت زیاد و جنب و جوش، بیشتر از افراد عادی به این راحتی احتیاج دارند. پس در خرید لباس کودکان نیز مانند خرید لباس‌های خودتان باید به این مورد توجه فراوان داشته باشید. موارد زیر نکاتی هستند که در هنگام خرید لباس کودکان به شما کمک شایانی می‌کنند.

  • لباس‌های نخ پنبه را خریداری کنید.
  • صحت لباس هایی که برچسب ندارند را بررسی کنید.
  • پلی استر و مواد مصنوعی از جنس‌هایی هستند که می‌توانند انتخاب مناسبی برای خرید پوشاک بچه گانه باشند.
  • حدالامکان از خرید لباس های پشمی خودداری کنید.

ست آستین بلند و‌شلوار طرح میکروب قرمز

2_ لباس‌هایی را انتخاب کنید که کودک در تعویض آنها دچار مشکل نشود

کودکان علاقه زیادی به عوض کردن لباس ندارند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام تعویض لباس فرزندتان، با ناراحتی او مواجه شده باشید. بنابراین بهتر است لباسی را انتخاب کنید که عوض کردنش آسان بوده و نیاز به صرف زمان زیادی نداشته باشد تا موجب بی حوصلگی و ناراحتی کودک دلبندتان نشود. به نکات زیر توجه کنید:

  • بهتر است لباس‌هایی را خریداری کنید که با بندک یا قلاب بسته شوند و از خریدن لباس‌های دکمه دار پرهیز کنید.
  • لباس‌هایی را انتخاب کنید که بتوانید به آسانی با آن پوشک کودک را عوض کنید. لباس‌های تکی برای انجام این امر مناسب هستند و با استفاده از آن‌ها شما مجبور نخواهید بود که برای تعویض پوشک کودکتان، کل لباسش را از بدنش خارج کنید.
  • ترجیحاً لباس‌های سرهمی را خریداری کنید که در قسمت پایین دکمه داشته باشند.
  • حدالامکان لباس‌های کشی را خریداری کنید.
اطلاعات بیشتر  مدل لباس پسرانه برای بازی های تابستانی

3_ لوازم مورد نیاز کودک را فقط برای شش ماه آتی تهیه کنید

همانطور که می‌دانید کودکان رشدی بسیار سریع دارند و این امر موجب می‌شود که لباس‌هایشان بسیار زودتر از موعد مورد نظر برایشان تنگ یا کوچک شود. بنابراین بهتراست که فقط پوشاک ۶ ماه آینده را برای او تهیه کنید و از خرید لباس کودکان بیشتر اجتناب کنید. لباس‌هایی مانند لباس‌های یک تکه را استفاده کنید که بتوانید از آن‌ها در هوای سرد هم استفاده کنید. این لباس‌ها این قابلیت را دارند که زیر لباس‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرند و همچنین در قسمت جلویی یا در بین پاها دکمه دار هستند و به تناسب میل و سلیقه شما می‌توانند آستین بلند و یا آستین کوتاه باشند. بهترین جنس برای این خرید لباس کودکان استفاده از پارچه‌های نخ پنبه است.

  • کلاه نیز جزو پوشاک بچه‌گانه ای است که بسیار کاربردی می باشد. در ماه‌های ابتدایی پوشاندن سر نوزادان در مقابل گرما و سرما و همچنین نور خورشید بسیار مهم است.
  • اگر می‌خواهید برای تعویض پوشک کودک به مشکل برنخورید از شلوارهایی استفاده کنید که راحت هستند. برای این مورد نیز می‌توانید از لباس‌های نخ پنبه استفاده کنید.
  • پیشبند هم بین پوشاک بچه گانه جزو موارد کاربردی است. پس بهتر است تعداد زیادی از آن را خریداری کنید و هنگام غذا دادن به کودکان از آن استفاده کنید.
  • تا زمانی که کودکتان شروع به راه رفتن نکرده است، نیازی به خریدن کفش ندارید و فقط جوراب و چکمه برای او خریداری کنید.

ست آستین بلند و‌شلوار طرح میکروب قرمز

4_ پوشاک بچه‌گانه ای را خریداری کنید که با فصل تناسب دارد

اینکه لباس‌های فرزندتان با فصل موردنظر تناسب داشته باشد، به زیبایی‌های ظاهری و آراستگی او می‌افزاید و همچنین شما والدین عزیز از این بابت نگرانی نخواهید داشت که لباس کودکتان درمقابل آب و هوای هر فصل از او محافظت نکند و فرزندتان دچار سرماخئردگی یا گرمازدگی شود. ممکن است به دلیل اینکه لباس‌های زمستانی ظاهری شیک و زیبا دارند تمایل داشته باشید که از آن لباس‌ها برای فصول دیگر مثل پاییز و تابستان نیز استفاده کنید که این انتخابی اشتباه است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از انجام این کار اجتناب کنید، تا کودک شما مجبور نشود لباس خیلی گرم را در فصول گرم سال تنها به دلیل زیبایی‌اش تحمل کند.

  • از نکات کلیدی در فصول سرد سال مثل زمستان، داشتن لباس های گرم است. بنابراین، حتماً لباس های گرم مانند کلاه، جوراب و چکمه را خریداری کنید و از آن‌ها غافل نشوید.
اطلاعات بیشتر  نکاتی که برای فروش لباس بچگانه باید به آن توجه کرد

6_ پوشاک بچه‌گانه ای را خریداری کنید که شستشوی آنها آسان باشد

کودکان در سنینی هستند که هنگام بازی کردن، غذا خوردن و یا حتی در حالت عادی نیز احتمالش زیاد است که لباسشان را به مراتب در طول روزآلوده و کثیف کنند، بنابراین شما نیاز به پوشاکی دارید که علاوه بر راحتی و موارد ذکر شده دیگر، شستشوی آن نیز آسان باشد و شستن آن زمان زیادی را نطلبد.

لباس‌های بافتنی

لباس‌های بافتنی نیاز به مراقبت زیادی دارند و اگر به درستی از آنها مراقبت نشود گلوله‌های کوچکی در سطحشان ایجاد می‌شود. علاوه بر آن، این دسته از لباس‌ها برای خشک شدن باید آویزان شوند. پس بهتر است برای کودکان از خرید این نوع لباس‌ها اجتناب کنید.

لباس‌های پشمی

از دیگر لباس‌هایی که گزینه خوبی برای کودکان به حساب نمی آیند لباس‌های پشمی هستند. این لباس‌ها حتماً باید با آب سرد شستشو شوند و در خشک کردن آن‌ها به هیچ وجه نباید از خشک کن استفاده شود، به همین خاطر بهتر است از خرید این دسته از لباس‌های خانگی نیز پرهیز کنید.

ست آستین بلند و‌شلوار طرح میکروب قرمز

جمع بندی

کودکان بسیار تنوع طلب اند و جذابیت ظاهری لباس برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد. همین امر باعث می‌شود تا خرید لباس کودکان برای پدر و مادرها به امری دشوار تبدیل شده باشد. یکی از مهمترین گزینه‌هایی که در خرید لباس کودکان باید به آن توجه کرد، جنس پارچه است. در ادامه از فروشگاه اینترنتی توتوکید، تولیدکننده انواع لباس‌های راحتی با جنس مرغوب نخ پنبه دیدن فرمایید و خریدی بااطمینان داشته باشید.

در نهایت اگر قصد خرید لباس راحتی زنانه را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از فروشگاه توتوکید میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پانزده =