کودکانه, بلاگ

انتخاب لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک در تولد

انتخاب لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک در تولد

لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک

جشن تولد برای کودکان تنها به معنی جشن گرفتن و تا حد امکان شادی کردن است. جشن تولد تنها یک بار در سال اتفاق می افتد و با اینکه کودکان دغدغه خاصی ندارند، اما قطعا نخستین موضوعی که والدین به آن بسیار توجه می‌کنند، انتخاب لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک برای جشن تولد و مهمانی است. تا علاوه بر آنکه در جشن شیک و آراسته باشند، بتوانند این جشن را به بهترین نحو ممکن سپری کنند.

ما در این مقاله در توتوکید به بررسی این نکته خواهیم پرداخت که بهترین و مناسب‌ترین لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک در تولدشان چه نوع لباسی است و بهتر است از چه فاکتورهایی استفاده کنند و آن را بپوشند. با ما همراه باشید.

انتخاب لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک در تولد

همانطور که گفتیم در واقع جشن تولد برای کودکان تنها به معنای بازی، شادی و سرگرمی می باشد. ما به عنوان والدین آن‌ها در این روز خاص، شاهد یک سال بزرگتر شدن کودکانمان هستیم. پس این وظیفه‌ی ما است تا برنامه‌های تولد را هماهنگ کرده و آنها را سازمان دهی کنیم. به طورکلی تهیه لوازم روز تولد مثل کیک و شیرینی، خوراکی و البته اسباب ‌بازی بر عهده‌ی ما می باشد. همه لوازم تولد و لباس‌هایی که به کودک خود می‌پوشانیم، همگی کمک می‌کنند تا کودک ما به یک شاهزاده تبدیل شود.

با توتوکید همراه باشید تا لباس‌ها، ایده‌ها، و وسایل جالب و مخصوص روز تولد را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از آن‌ها به خوبی ایده بگیرید.

ست راحتی آستین بلند شلوارطرح کیک تولد

انتخاب لباس مناسب تولد برای پسر بچه‌ها

اگر تولد پسرتان است، می‌توانید از شخصیت‌های کارتونی و وسایل مورد علاقه‌ی آن‌ها ایده بگیرید. برای مثال برای اگر پسربچه شما سن کمی داشته باشد، می‌توانید خودتان در خانه برای تولد او یک تاج درست کنید. همچنین شما می‌توانید این تاج را با استفاده از یک مقوای آبی رنگ درست کرده و لوازم روز تولد را با آن تکمیل کنید. علاوه بر این می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی توتوکید یک ست راحتی با هر طرح دلخواه سفارش دهید.

اطلاعات بیشتر  مزایای خرید آنلاین لباس بچه گانه

انتخاب لباس مناسب تولد برای دختر بچه‌ها

حتما تابحال متوجه شده اید که اغلب دختر بچه ها دوست دارند در روز تولد خود، مانند یک شاهزاده خانم و یا یک ملکه لباس بر تن کنند. شما نیز می توانید با استفاده از لباس و اکسسوری های مختلف و مناسب، دخترتان را به یک شاهزاده زیبا تبدیل کنید و باعث شوید تا او در این روز خاص، احساس شادی و غرور داشته باشد. همچنین شما برای تولد دختربچه خود هم می توانید به فروشگاه آنلاین ما سری زده و طرح خود را برای هدیه جشن تولد انتخاب کنید.

تم تولد

برای اینکه بدانیم رنگ لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک برای تولد کودک را باید با چه چیزی ست کنیم، بهتر است بدانیم که تم تولد شامل چه چیزهایی است. به هر گونه لوازم تزئینی مثل ریسه، آویز، بادکنک، رومیزی، وسایل پذیرایی، کیک و اعداد سن تولد که با هم هارمونی خاصی دارند و هماهنگ هستند، تم تولد می‌گویند. این تم‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی وجود دارند. برای شکوه بیشتر جشن های تولد، رنگ لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک را نیز همرنگ با تم مراسم انتخاب می‌ نمایند. گاهی پیش می آید رنگ تم را به میهمان‌ها می‌دهند تا رنگ پوشاک آنها هم با رنگ تم تولد و لباس کودک ست باشد.

لباس متناسب با فصل

برای خرید لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک برای جشن تولد، اولین چیزی که باید آن را به خوبی در نظر بگیرید فصل متولد شدن فرزندتان می باشد. چراکه لباسی که باید تهیه کنید به طور مستقیم به فصلی که او به دنیا آمده است، بستگی دارد. موضوع تنها دمای هوا نیست؛ بلکه برای انتخاب لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک، رنگ و حتی مدل لباس را فصل انتخاب می‌کند.

یعنی همه ما می‌ دانیم که بهتر است در فصل تابستان از لباس های رنگی روشن و شاد استفاده کنیم و البته این را هم می دانیم که مدل های زمستانی با مدل های تابستانی بسیار فرق می کنند. برای معمولاً شما از لباس های دخترانه شیک با رنگ پاستیلی در بهار و تابستان استفاده نمی کنید، بلکه آنها را برای فصل های سرد سال مثل پاییز و زمستان در نظر می‌گیرید.

لباس متناسب با تم

ممکن است شما برای تم تولد کودکتان از مدل های کارتونی استفاده کنید. برای مثال برای پسربچه شما تم کارتون سگ های نگهبان و برای دختران تم کارتون پری دریایی بسیار جذاب می باشد. بنابراین می‌توانید طبق همین تم های کارتونی هم لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک برای تولد کودک خود انتخاب نمایید.

اطلاعات بیشتر  لباس آنلاین بخریم یا حضوری؟

پیشنهاد می کنیم در این مورد نظر فرزندتان را هم بپرسید و بدانید که او به کدام یک از شخصیت‌های کارتونی علاقه دارد. بدین صورت علاوه بر اینکه تولد او جذاب خواهد شد، می‌تواند یکی از لباس‌های شخصیت‌ کارتونی مورد علاقه‌اش را بر تن کند. می توانید از فروشگاه ما با بیش از صدها طرح جذاب و دیدنی، خرید کنید و علاوه بر طرح زیبا، از کیفیت دوخت و پارچه لذت ببرید.

ست راحتی آستین بلند شلوار طرح لودر

ست کردن لباس با والدین

یکی از کارهای جذابی که می توانید در جشن تولد انجام دهید، ست کردن لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک با والدین است. این ست کردن می تواند مربوط به رنگ هماهنگ با لباس فرزند خود باشد. اگر صاحب دختربچه هستید، مادر می‌تواند لباسی مثل لباس های دخترانه شیک فرزند خود تهیه کند. و اگر کودک شما پسر است، پدر هم می‌تواند لباسی مثل همان لباس پسرانه شیک را با سایز بزرگتر بر تن کند. در هر صورت، لباس کودک شما در تولد می تواند از لحاظ رنگ با لباس والدینش هماهنگ و متناسب باشد. یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی توتوکید، طراحی لباس های راحتی ست مادر و کودک می باشد که انتخاب مناسبی برای جشن تولد است.

ست راحتی مادر و کودک آستین کوتاه شلوار طرح شیر

اکسسوری لباس تولد

اکسسوری که برای فرزند محبوب خود همراه با لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک استفاده می‌کنید، بستگی به رسمی بودن یا اسپرت بودن استایل کودکتان دارد. بهتر است دختر شما همراه با لباس دخترانه شیک خودش، کفش عروسکی بپوشد. اگر لباس پسر شما رسمی باشد، یک کفش شیک مثل کالج هم می تواند استایل او را تکمیل کند.

اما اگر لباس پسرانه کودک شما اسپرت باشد، می‌توانید حتی از کتانی‌های شیک هم استفاده کنید. همچنین می توانید متناسب با رنگ لباس دخترانه شیک خودتان، از تل، تاج و یا گل سر استفاده نمایید. علاوه بر این بهتر است کفش شما رنگی داشته باشد که لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک فرزندتان، آن رنگ را در خودش داشته باشد.

جمع بندی

خرید لباس های دخترانه و لباس پسرانه شیک برای کودک در تولد، یکی از مهمترین دغدغه های والدین امروزی است. ما در این مقاله سعی کردیم راهکارهایی را برای خرید بهترین نوع لباس مناسب با تم تولد ارائه دهیم. شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی توتوکید از جدیدترین ست های مادر و دختر و ست های مادر و پسر دیدن فرمایید و در تولد، متفاوت و خاص ظاهر شوید. همچنین می توانید ست راحتی طرح کیک تولد مارا خریداری کنید که برای تولد فرزندتان بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هفت =