بلاگ, دنیای مد

لباس راحتی زنانه از کجا بخریم؟

نکات خرید لباس راحتی

به جرات می‌توان گفت که لباس راحتی زنانه یکی از پرفروش‌ترین لباس‌های بازار است. به طور کلی لباس‌ها و پوشش‌هایی که برای بانوان استفاده می‌شود فروش بیشتری نسبت به لباس‌های مردانه دارند. لباس راحتی به لباس‌هایی گفته می‌شود که بافتی نرم داشته و راحتی را برای افراد به ارمغان می آورد. این لباس‌ها در سایزهای آزاد تولید می‌شوند و به همین دلیل از تعرق بدن یا ایجاد حساسیت روی پوست نیز جلوگیری می‌کنند.

امروزه به دلیل تقاضای زیاد این محصولات فروشگاه‌ها و سایت‌های زیادی دست به فروش این لباس‌ها زده‌اند که متاسفانه محصولات برخی از آن‌ها کیفیت مناسبی نداشته یا قیمت زیادی را برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند؛ به همین دلیل ما سایت توتوکید را راه‌اندازی کرده‌ایم تا لباس‌های باکیفیت را با قیمتی مناسب به شما عزیزان عرضه کنیم.

اگر به دنبال خرید لباس راحتی زنانه هستید، می‌توانید از محصولات فروشگاه ما دیدن کرده و از بین آن‌ها لباس خانگی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تمامی سفارشات پس از ثبت، به سرعت بسته بندی شده و برای شما عزیزان ارسال می‌شوند. همچنین با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر درباره لباس‌های راحتی زنانه و فواید استفاده از آن صحبت کنیم.

فواید استفاده از لباس راحتی

شاید فکر کنید لباس راحتی زنانه یک لباس راحتی ساده بوده و استفاده از آن هیچ فایده خاصی برای بدن شما ندارد؛ اما برخلاف چیزی که فکر می‌کنید اتفاقا لباس‌های راحتی بسیار مفید بوده و استفاده از آن ها برای سلامت بدن الزامی هستند. مهم‌ترین فوایدی که پوشیدن لباس راحتی برای بدن شما دارد شامل موارد زیر هستند:

· پیشگیری از مشکلات جسمی

یکی از مشکلاتی که اکثر لباس‌های زنانه دارند این است که دوخت آن‌ها معمولا تنگ بوده و فضای آزاد زیادی را برای بدن بانوان در نظر نگرفته‌اند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا استفاده از لباس‌های مجلسی و بیرونی زنانه کمی سخت شده و مشکلاتی را برای کمر و شکم آن‌ها ایجاد کنند؛ اما خوشبختانه لباس‌های راحتی اینگونه نیستند. زمانی که وارد خانه می‌شوید و می‌خواهید استراحت کنید؛ می‌توانید لباس راحتی زنانه خود را بر تن کرده و به دلیل فضای آزادی که برای بدن شما ایجاد می‌کند به راحتی استراحت کنید.

· جلوگیری از مشکلات معده

اگر تجربه پوشیدن لباس‌های تنگ را دارید قطعا می‌دانید که استفاده از لباس‌های تنگ مشکلاتی را برای معده و شکم ایجاد می‌کند. لباس‌های مجلسی و بیرونی تنگ به دلیل فشاری که در قسمت شکم بدن ایجاد می‌کنند باعث درد معده شده و فرد را مورد آزار قرار می‌دهد.

همین موضوع نیز باعث می‌شود تا افراد در مهمانی‌ها به راحتی توانایی خوردن غذا را نداشته باشند. از طرف دیگر فشار به معده باعث به وجود آمدن مشکلاتی مانند رفلاکس معده نیز می‌شود که تجربه‌ ناگواری برای هر فرد خواهد داشت. اما اگر در منزل از لباس خانگی استفاده کنید، به دلیل آزاد بودن ناحیه شکم آن هرگز شاهد چنین مشکلاتی نخواهید بود.

· بهبود وضعیت عروقی

حتما تا به حال شنیده‌اید که پوشیدن لباس‌های تنگ و کلفت باعث آسیب رسیدن به قلب و عروق می‌شوند. برخی فکر می‌کنند این موضوع تنها شایعه‌ای بیش نیست؛ اما این مسئله واقعیت داشته و به دلیل فشاری که با پوشیدن لباس‌های تنگ به عروق وارد می‌شود، این لباس‌ها باعث بروز مشکلاتی در سیستم عروقی بدن خواند شد.

اما خوشبختانه ما تنها ساعات محدودی از روز را به پوشیدن این لباس‌ها می‌پردازیم و در باقی ساعات روز از لباس خانگی استفاده می‌کنیم که علاوه بر پارچه‌ای نرم و آزاد، سایزی بزرگ داشته و به سیستم عروقی بدن ما آسیب وارد نمی‌کند. به همین دلیل خرید لباس راحتی برای هر زنی واجب و ضروری است.

فواید لباس راحتی

· دوری از بیماری‌های پوستی

لباس‌های مجلسی و بیرونی به دلیل استفاده از پارچه‌های خاص و زیبا جذابیت زیادی برای شما ایجاد می‌کنند؛ اما باید بدانید که این پارچه‌ها برخلاف ظاهر زیبا خود بافتی بسیار حساس دارند و به پوست شما آسیب‌های فراوانی می‌زنند.

پوشیدن این لباس‌ها در مدت زمان طولانی می‌تواند موجب ایجاد حساسیت‌هایی مانند آکنه، چین و چروک و… شود. اما در تولید لباس راحتی زنانه از جنس‌هایی استفاده می کنند که هیچگونه حساسیتی برای پوست نداشته و حتی تنفس آن را نیز راحت‌تر می‌کنند.

· عدم ورود باکتری به خانه

از معضلات پوشیدن لباس‌های بیرونی در خانه می‌توان به این اشاره کرد که این لباس‌ها در معرض باکتری‌ها و میکروب‌های زیادی که در بیرون از منزل وجود دارند، قرار گرفته‌اند. به همین دلیل اگر با این لباس‌ها در منزل خود بچرخید تمام باکتری‌هایی که خارج از منزل جذب لباس شما شده‌اند در خانه بخش شده و بعد‌ها باعث بروز بیماری‌ها و مشکلات مختلفی می‌شوند.

اطلاعات بیشتر  ترفند ست کردن لباس‌های چهارخانه

اما با استفاده از لباس راحتی زنانه به عنوان لباس خانگی خود از این اتفاق نیز جلوگیری می‌کنید. این فایده لباس‌های راحتی مهم‌ترین دلیلی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید لباس راحتی زنانه را در برنامه های خود قرار دهید.

جنس لباس راحتی

اگر به خرید لباس راحتی زنانه فکر می‌کنید مهم ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید جنس لباس راحتی است. همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم لباس راحتی از جنس‌ها و پارچه‌های مختلفی تولید می‌شوند. هر کدام از این جنس‌ها، مزیت و ویژگی‌های خاص خود را داشته و در فصل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از خرید این لباس‌ها ابتدا با تمامی جنس‌های آن‌ها آشنا شوید تا هنگام خرید راحت‌تر بتوانید لباس راحتی خود را  انتخاب کنید.

اهمیت جنس لباس راحتی

· نخ پنبه

بهترین نوع پارچه لباس راحتی زنانه نخ پنبه است. در واقع لباس‌های نخی از همین پارچه درست شده‌اند و راحتی فوق‌العاده‌ای را برای اشخاص ایجاد می‌کنند. لباس‌های نخی بسیار سبک بوده و از پارچه‌ای نازک بهره می‎برند.

این پارچه توانایی تنفس را برای پوست امکان پذیر می‌کند و نمی‌گذارد که هوا داخل لباس متوقف شود. به دلیل عبور راحت هوا از این پارچه اکثرا از آن در لباس‌های تابستانی استفاده می‌کنند. اینگونه تعریق درون لباس‌ها صورت نگرفته و راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

· پارچه کتان

پارچه‌های کتان و نخ پنبه شباهت بسیار زیادی هم از نظر ظاهر و هم از نظر ویژگی‌ با یکدیگر دارند. پارچه کتان پارچه‌ای نازک و لطیف است که برای لباس خانگی بسیار مناسب است.کتان پارچه‌ای ضد حساسیت و آلرژی بوده و مواردی مانند خارش، آکنه، جوش، چین و چروک و… را برای پوست شما به وجود نمی‌آورد.

یکی از بهترین ویژگی‌های پارچه‌های کتان تنوع مدل‌های آن است که در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. این مدل‌ها با رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در دوخت لباس راحتی زنانه استفاده می‌شود.

· ابریشم

اگر به دنبال پارچه‌ای شیک و لوکس برای لباس خانگی خود می‌گردید پیشنهاد ما به شما عزیزان پارچه ابریشمی است. پارچه‌های ابریشمی از بهترین و لوکس‌ترین پارچه‌های بازار به حساب می‌آیند که زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند.

پارچه ابریشمی را به جرات می‌توان به عنوان لطیف‌ترین پارچه بازار نیز شناخت. این پارچه کیفیت بالایی داشته و بهترین انتخاب برای دوخت هر نوع لباسی است. تنها نکته‌ای که در رابطه با لباس‌های راحتی ابریشمی وجود دارد این است که شستشوی آن‌ها به دقت بالایی نیاز دارد تا بافت و ساختار خود را از دست ندهند.

· پلیپنبه

پلی پنبه یکی از پارچه‌های جدید و بروز محسوب می‌شود که با ترکیب پارچه‌های پنبه‌ای و پلی‌استر تولید می‌شود. این پارچه ویژگی‌های مثبت پارچه‌های پنبه و پلی‌استر را در خود جمع کرده و پارچه‌ای اقتصادی و باکیفیتی را به وجود آورده است.

این پارچه مقاومت بسیار بالایی در برابر چین و چروک داشته و برای استفاده از آن نیازمند اتوکشی نخواهید بود. توجه داشته باشید که الیاف پلی‌استر، الیافی مصنوعی هستند و نمی‌توان آن‌ها را با اتوی داغ اتوکشی کرد. پارچه‌های پلی پنبه استفاده راحتی داشته و در مدل‌ها و کیفیت‌های متفاوتی تولید و روانه بازار می‌شوند.

· پنبه چاپی

یکی از محبوب‌ترین پارچه‌هایی که در دوخت و ساخت لباس خانگی استفاده می‌شوند، پارچه‌های پنبه چاپی هستند. این پارچه‌ها که به صورت نخی می‌باشند، روی خود دارای طرح‌های متنوع چاپی هستند که زیبایی آن‌ها را چندین برابر کرده است.

پارچه پنبه چاپی تنوع بسیار گسترده‌ای در مدل‌های خود دارد. به طوری که با ورود به فروشگاه‌های این پارچه تنوعی گسترده‌ای را مشاهده خواهید کرد که در برخی مواقع انتخاب را برای شما سخت و دشوار می‌کند. نیازی نیست نگران قسمت‌های چاپی این پارچه باشید؛ زیرا چاپی که روی این پارچه‌ها انجام می‌شود کیفیت بسیار بالایی دارد و هرگز از بین نمی‌رود.

خرید لباس راحتی زنانه

· پوپلین

پوپلین یکی از لطیف‌ترین پارچه‌هایی است که هم در لباس‌های مجلسی هم لباس‌های راحتی زنانه استفاده می‌شود. این پارچه به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد از محبوبیت بسیار زیادی بین خریداران این لباس‌ها برخوردار هستند.

پارچه پوپلین در عین سبکی و نازکی یکی از مقاوم‌ترین پارچه‌هایی است که به این راحتی‌ها پاره یا خراب نمی‌شود. این پارچه در مدل‌های کشی، پنبه‌ای و نخی تولید می‌شود که می‌توانید بسته به سلیقه و نیاز خود یکی از این موارد را برای لباس خانگی خود  انتخاب کرده و خریداری نمایید.

طرح و رنگ‌های لباس راحتی

یکی از تفاوت‌های بزرگی که لباس خانگی با لباس بیرونی دارد در تنوع طرح و رنگ می‌باشد. لباس‌های بیرونی باید فرمی شیک و لاکچری داشته باشند و همین موضوع نیز برخی محدودیت‌ها را در تولید این لباس‌ها ایجاد می‌کند؛ اما برخلاف لباس‌های بیرونی، لباس راحتی زنانه به گونه‌ای است که تنها در خانه پوشیده می‌شود و همین موضوع نیز محدودیت‌های دوخت این لباس‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین شما عزیزان قادر هستید تا در فروشگاه اینترنتی ما یعنی توتو کید، انواع لباس‌های راحتی را بررسی کرده و لباس راحتی زنانه مورد پسند خود را خریداری کنید.

اطلاعات بیشتر  انواع مدل لباس راحتی دخترانه را بشناسید

لباس راحتی از کجا بخریم؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که قبل از خرید لباس راحتی زنانه باید از خود بپرسید این است که از کجا این لباس‌ها را خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سوال  شما عزیزان باید بگوییم که فروشگاه های بسیار زیادی به فروش لباس‌های خانگی می پردازند.

اما اگر نظر ما را بخواهید پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از فروشگاه توتو کید انجام دهید؛ زیرا فروشگاه ما، با باقی مغازه‌های لباس فروشی تفاوت دارد. شما می‌توانید به صورت اینترنتی تنوع بسیار زیادی از لباس راحتی زنانه و دخترانه را مشاهده کرده و با هم مقایسه کنید. ما در فروشگاه توتو کید با کیفیت‌ترین محصولات را تولید و در دسترس شما قرار داده‌ایم.

به این نکته هم توجه داشته باشید، به دلیل اینکه شما به صورت مستقیم خرید خود را از تولید‌کننده انجام می‌دهید، قیمت تمام شده لباس‌ها برای شما کمتر از دیگر فروشگاه‌ها خواهد بود؛ زیرا با حذف واسطه‌ها سودی که قرار بود آن‌ها ببرند در جیب شما باقی خواهد ماند.

بهترین تولیدی لباس راحتی

در خرید لباس راحتی زنانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قبل از خرید لباس راحتی زنانه باید به این بخش به طور کامل مسلط باشید. اما چه چیزی باعث به وجود آمدن چنین اهمیتی شده است؟ لباس راحتی زنانه توسط برند‌ها و فروشندگان زیادی تولید و در بازار عرضه می‌شوند. حتما باید هنگام خرید لباس خانگی مواردی را بررسی کنید تا شما را در  خرید بهترین لباس خانگی کمک کنند. این نکات شامل موارد زیر هستند:

1.به کیفیت تولید لباس توجه کنید

مهم‌ترین مولفه‌ای که باید هنگام خرید لباس خانگی به آن توجه کنید کیفیت تولید لباس است. لباس‌های خانگی در شکل‌ها و مدل‌های زیادی دوخته می‌شوند؛ در هر کدام از این مدل‌ها از الگو و نوع دوخت متفاوتی استفاده می‌کنند که مزایا و معایب خاص خود را دارند. زمانی که به بررسی انواع مدل‌های لباس راحتی زنانه می‌پردازید حتما نوع دوخت و الگوی پارچه را بررسی کنید تا مطمئن شوید بهترین لباس را برای خود خریداری کرده‌اید.

2.از پوشیدن لباس تنگ دوری کنید

در ابتدا شاید فکر کنید لباس‌های تنگ جذابیت زیادی داشته و برای استفاده در خانه بسیار مناسب هستند. اما باید بگوییم که تنگی لباس‌های راحتی علاوه بر ضرر‌هایی که به بدن شما وارد می‌کند باعث ناراحتی و آزار شما نیز می‌شوند.

لباس‌های تنگ، راحتی شما را کاهش داده و زمان استراحت نیز به بدن اجازه حرکت نمی‌دهد. همین امر باعث شده تا اکثر مدل‌های لباس راحتی در سایز‌های بزرگ و باز تولید شوند تا راحتی بیشتری برای فرد به ارمغان بی‌آورند.

3.لباسی را انتخاب کنید که به کنترل دمای بدن کمک می‌کند

یکی از مولفه‌هایی که می‌تواند راحتی شما را در لباس خانگی تحت تاثیر قرار دهد نوع کنترل دمای بدن توسط لباس است. برخی از پارچه‌ها باعث گرم شدن و برخی دیگر به خنک شدن بدن شما کمک می‌کنند. این موضوع اهمیت انتخاب نوع پارچه را بیشتر می‌کند. پس در فصل سرما باید پارچه‌ای را برای لباس خود انتخاب کنید که به گرم شدن بدن شما کمک کرده و در فصل گرما نیز موجب خنک شدن آن شود.

مدل‌های لباس راحتی

4.جنس مناسبی را برای خرید لباس راحتی زنانه خود انتخاب نمایید

در بخش‌های قبلی این مطلب به بررسی انواع پارچه‌های لباس راحتی زنانه پرداختیم. پارچه‎‌های بسیاری برای این لباس‌ها تولید شده که هر کدام مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ از پارچه‌های نخی گرفته تا ابریشم و پلی استر.

شما عزیزان باید نسبت به نیازی که از لباس راحتی خود انتظار دارید یکی از این جنس‌ها را انتخاب کنید. اما اگر نظر ما را بخواهید پارچه ابریشمی را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا این پارچه علاوه بر لطافت فوق‌العاده‌ای که دارد، بسیار زیبا است و جذابیت خاصی را به استایل شما می‌دهد.

5.به کیفیت زیپ لباس توجه داشته باشید

در اکثر لباسه‌ای راحتی زنانه از هیچگونه زیپی استفاده نمی‌شود؛ اما در برخی از مدل‌های خاص در بخش‌هایی مانند یقه یا جیب‌ها از زیپ‌های کوچکی استفاده می کنند که تنوع محصول را بالاتر ببرند. اگر قصد خرید لباس راحتی زنانه زیپ دار را دارید باید از کیفیت زیپ آن مطمئن شوید.

زیپ‌های پلاستیکی سریع خراب شده و از بین می‌روند؛ اما در عوض زیپ‌های فلزی کیفیت بالایی داشته و طول عمری طولانی نیز نسبت به دیگر زیپ‌ها دارند و حالا حالا‌ها خراب نمی‌شوند. به همین دلیل سعی کنید مدل‌هایی را خریداری کنید که از زیپ‌های فلزی استفاده کرده باشند.

6.بهترین نوع دکمه دوزی را برای لباس خانگی انتخاب نمایید

برخی از مدل‌های لباس خانگی به صورت دکمه‌دار هستند. این دکمه‌ها ممکن است هم برای تیشرت‌ها و هم برای بلوز و کراپ‌ها استفاده شوند. نکته مهمی که در رابطه با نوع دوخت دکمه باید بدانید این است که هر چه دکمه آزاد‌تر و دوخت نازک‌تری داشته باشد زودتر از لباس شما جدا خواهد شد. همچنین جادکمه نیز باید به شکل صحیحی دوخته شود. اگر جادکمه در مکان مناسب و به شکل صحیحی دوخته نشود با کمی گشاد شدن دیگر توانایی نگه داشتن دکمه را نخواهد داشت.

نکات خرید لباس راحتی

سخن پایانی

لباس راحتی زنانه را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و پر‌فروش‌ترین لباس‌های بازار البسه دانست. دلیل این موضوع تقاضای زیادی است که لباس‌های راحتی دارند. شما می‌توانید با کیفیت‌ترین لباس‌های راحتی زنانه را از برند ما یعنی توتو کید خریداری کنید. با خرید لباس از توتو کید علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت بالایی نیز نصیب شما خواهد شد. ما در برند توتو کید همواره تلاش کرده‌ایم که بهترین محصولات را تولید و به دست مشتریان خود برسانیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + یک =