بلاگ

اصولی برای خوش تیپ بودن کودکان

اصولی برای خوش تیپ بودن کودکان

خوش تیپ بودن کودکان

بسیاری از کودکان از سنین خیلی پایین در انتخاب لباس، صاحب نظر و سلیقه می‌شوند. با تغییر فصل‌ها، باید در سبک لباس‌های روزمره نیز تغییر ایجاد کنیم. خوش تیپ بودن کودکان با درنظر گرفتن شرایط فصلی و آب و هوایی می‌تواند یک هنر باشد. هنری که باید به یک سری اصول و قواعدی که دارد توجه کرده و آن‌ها را رعایت کنیم.

همه والدین دوست دارند که کودکشان در جمع های خانوادگی و دوستانه، خوشتیپ و آراسته به نظر برسد. سلیقه والدین در خوش تیپ بودن کودکان بسیار پررنگ است. همچنین باید بدانید نحوه لباس پوشیدن کودکتان در آینده و موقعیت او بسیار تاثیرگذار خواهد بود. چراکه نقش والدین در ایجاد سلیقه کودکان خود برای آینده بسیار اساسی است. با توتوکید در موضوع خوش تیپ بودن کودکان همراه باشید.

یک اصل مهم: راحتی

ممکن است یک لباس در ظاهر بسیار شیک و زیبا به‌نظر برسد، اما راحتی و آسایش کودکان از هرچیزی مهمتر است. دویدن، بازی کردن و داشتن فضا برای تحرک مناسب کودکان از تمام لباس‌های شیک دنیا مهمتر است. سعی کنید از لباس‌ها، پیراهن‌ها و سایر لباس‌هایی که کودکتان برای پوشیدن یا درآوردن آنها به مشکل می‌خورد و به کمک بیشتری نیاز دارد، دوری کنید. اجازه دهید فرزندتان با احساس راحتی در هنگام پوشیدن لباس، تیپ خود را انتخاب کند.

ست تیشرت شلوارک طرح حیوانات صحرا

توجه به رنگ‌بندی لباس کودکان

معمولا تضاد رنگ یا به اصطلاح کنتراست رنگ در انتخاب لباس برای خوش تیپ بودن کودکان، ظاهری بهتر را ایجاد می‌کند. البته همرنگ بودن دو تکه لباس نیز زیبایی‌های خاص خودش را دارد. کلی‌ترین و مهمترین نکته در خوش تیپ بودن کودکان این است که برای لباس پایین تنه بچه‌ها مثل شلوار و دامن، از رنگ‌های تیره و برای بالاتنه آن‌ها از رنگ‌‌های روشن‌تر استفاده کنید. این مهم را فراموش نکنیم که از رنگ‌های شاد متناسب برای فرزاندانمان استفاده کنیم.

اطلاعات بیشتر  5 مورد از انواع بهترین پارچه برای لباس بچه گانه

توجه به اندام کودک

اگر کودک شما اندام لاغری دارد، برای خوش تیپ بودن کودکان می‌توانید از لباس‌های کمی گشادتر و یا پیلی دار استفاده کنید. همچنین استفاده از لباس‌های یقه دار و یا طرح دار به‌ویژه طرح‌های سه بعدی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. همچنین اگر فرزند شما کمی تپل تر است می‌توانید از رنگ‌های خاص‌تر و لباس‌هایی متناسب با اندام آن‌ها انتخاب کنید.

استفاده از لوازم تزئینی

کودکان موجودات کوچک و کنجکاوی هستند که علاقه دارند هر چیزی را که به دستشان می‌رسد کشف و تجربه کنند. می‌توانید از لوازمی مثل کلاه، روسری، ساعت، دستبند و سایر لوازم شیک برای ست کردن استفاده کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که تعدد و افراط در استفاده از این وسایل، نتیجه چندان جذابی برای خوش تیپ بودن کودکان شما نخواهد داشت. بهتر است درصورت تمایل فرزند، از آن‌ها استفاده کنید.

انتخاب یک سایز بزرگتر لباس

رشد کودک شما ممکن است بسیار سریع باشد. علاوه بر جهش رشدی که معمولا کودکان دارند، اگر هنگام خرید، سایز لباس‌های او را یک اندازه بزرگتر انتخاب کنید، این تصمیم به راحتی و خوش تیپ بودن کودکان کمک خواهد کرد. البته این بزرگی نباید بیش از اندازه باشد تا برای آن‌ها دست و پاگیر و دردسرساز شود.

توجه به شرایط آب و هوایی

سلامتی کودکان مهمترین فاکتور برای هر پدر مادر دلسوزی ا‌ست. انتخاب پوشاک مناسب نسبت به هر فصل، می‌تواند از بروز بیماری‌های احتمالی جلوگیری کند. در فصل‌هایی که ثبات آب و هوایی وجود ندارد مثل پاییز، استفاده از سویشرت‌های بچه گانه پسرانه و دخترانه و همراه داشتن آن‌ها برای استفاده در صورت لزوم بسیار حیاتی‌ است.

ست تیشرت شلوارک طرح میکروب

نظافت، مهم ترین اصل زیبایی

یکی از مهمترین شروط زیبایی، نظافت است و کوچک و بزرگ هم ندارد. بنابراین اگر دوست دارید کودکتان زیبا به نظر برسد، بهتر است به نظافت او بسیار اهمیت دهید و از همان کودکی به او طریقه صحیح حمام کردن، شستن دست و صورت، مسواک زدن، تمیز نگه داشتن ناخن‌ها و .. را بیاموزید. این موضوع علاوه بر ضمانت سلامت شخصی آن‌ها، به افزایش تو دل برویی کودکان و خوش تیپ شدن آن‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

اطلاعات بیشتر  چه طرح لباس برای کودکان باید انتخاب کنیم

داشتن یک لباس روزمره

قطعا لباس‌هایی هستند که برای شما و کودکتان بسیار ارزشمندتر هستند و نگهداری و مراقبت از آن‌ها الزامی است. بهتر است لباس‌های نو و مخصوص مهمانی را برای خرید کردن یا پارک رفتن بچه‌ها استفاده نکنید و در عوض یک لباس ساده‌تر با فرض خراب شدن یا کهنه شدن داشته باشید.

تیپ‌های مخصوص

نسبت به دختر و یا پسر بودن کودکان، می‌توانید تیپ مختص به جنسیتشان را برای آن‌ها بزنید. برای مثال استفاده از جوراب شلواری و دامن برای دختران و استفاده از ترکیب تیشرت‌های بدون یقه و پیراهن برای پسربچه‌ها از ترند ترین و رایج ترین تیپ‌های دنیای مد امروزه است.

یک پیراهن مردانه

برای رسمی‌تر به نظر رسیدن پسرتان در یک مجلس به جای بلوز و تیشرت به او یک پیراهن مردانه راه راه یا چهارخانه به همراه یک شلوارلی بپوشانید. برای انتخاب کفش هم یک کفش کالج واکس خورده، برایش در نظر گرفته و برای تکمیل شدن تیپ رسمی او، ساعت مچی فراموشتان نشود.

پیراهنی با دامن چین چینی

استفاده از پیراهن‌هایی با رنگ شاد و دامن چین چینی از بهترین لباس‌ها برای دختربچه‌های کوچک است. می‌توانید این لباس زیبا را با یک جوراب شلواری با طرح زیبا و خاص به دخترتان بپوشانید.با این لباس به دخترتان می‌توانید یک کفش همرنگ با طرح لباس یا کفش عروسکی بپوشانید. اما هیچ گاه برای فرزندتان کفش‌های پاشنه دارانتخاب نکنید.

سارافون طرح تکشاخ و رنگین کمان

جمع بندی

طبق نظر روانشناسان، لباس خوب پوشیدن و خوش تیپ بودن کودکان در شکل‌گیری آینده آنها تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. علاوه بر اینکه استقبال از بچه‌های آراسته تر منجر به بهبود روابط اجتماعی کودکان و افزایش اعتماد به نفس آنها می‌شود، در تمام نکاتی که ذکر شد، فراموش نکنیم که زیبایی در سادگی ا‌ست. شما والدین عزیز می‌توانید برای خوش تیپ بودن کودکان خود با مراجعه به فروشگاه اینترنتی توتوکید انواع ست‌های کودکانه با بهترین کیفیت و جذاب ترین طرح‌ها را خریداری کنید.

در نهایت اگر قصد خرید لباس ست مادر و کودک را دارید بهتر است از طریق لینک به بخش ست مادر و کودک بروید و طرح و لباس مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید تا در سریع ترین حالت برای شما ارسال شوند، در صورت داشتن هر گونه سوال و یا ایرادی با پشتیبان های سایت تماس بگیرید.

اگر کودک شما دچار ترس میشود بهتر است مقاله ی راه های درمان ترس در کودکان را نیز حتما مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =